Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

01 aprill, 2007

Inimene suudab kõike, kui vaid soovib ehk Kuidas ma steptantsu ära õpisin!

Vahelduseks tähistaevale nüüd miskit head meelelahutust.

Nimelt sain ma mõned kuud tagasi (23. november 2006) 40 aastaseks. Ilus verstapost elus, otsustasin seda ka korraliku peoga tähistada. Kohal oli vingelt rahvast, oma 80 inimest, süüa ja juua sai mehemoodi, aga ka nalja ja üllatusi jagus. Õhtujuhiks oli Hannes Võrno, muusikat tegi Smilers.

Pidus näitasin ka omatehtud filmi "Paralleelsed Universumid", mis rääkis sellest, kuidas mul tekkis huvi tähistaeva vastu ja kuidas on Universum seotud minu igapäeva eluga. Laen selle filmi ka millalgi siia üles kõigile vaatamiseks.

Sünnipäevaeoks aga otsustasin välja tulla üllatusega, millest ei teadnud mitte keegi, isegi mitte minu abikaasa ega lapsed. Nimelt käisin aasta aega enne pidu steptantsu trennis Eesti parima tantsija Alexandr Ivashkevichi juures ja tegin selle asja omale selgeks. 3 tantsu sai ära õpitud selle ajaga.

Peol siis oligi peale õpetaja etteastet minu kord ja stsenaarium nägi ette nii, et ma keeldun Hannes Võrno kutsest proovida seda tantsu õppida kõigi ees. Lõpuks läbi häda tulen siiski lavale ja üritan kuidagi paar sammu teha. Ja siis kukkun kõigi üllatuseks steppima nagu vanamees! See oli peo nael!

Aga vaadake ise (vajuta kolmnurgale allolevas kastikeses, siis läheb video käima):




Ja siin tantisb Aleksandr üksinda, on ikka proff küll!



Tegin filmi ka sellest, kuidas ma tantsutreeningul käisin:



Tähtsam õppetund kogu asjast oli, et inimene suudab kõik ära õppida, kui vaid soovib. Mina olen hea näide selle kohta!

Tervitused, Raivo
Postita kommentaar