Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

17 aprill, 2007

Linnud on dinosauruste järeltulijad!

Ma seekord kanu ei pildistanud, aga mõned muud toredad linnukesed sain ikka pildile. Olen neid luuranud juba mitu päeva ja pühapäeval käisin lausa mere ääres neid passimas. Ilgelt vilgas elu käib linnuriigis, eks pesitsemine ja kaaslase valik on päevakorral, seetõttu nad nii aktiivsed ongi.

Mõned pildid siis ka! Esimesel sattus vaatevälja käratsev kajakas, kes sellises poosis fotokasse lukustus:



Pardiparved olid ametis kodukoha otsimisega ja seal kauguses niimoodi nad ka lendasid:



Üks paar oli aga teineteist leidnud ja toimetasid mereääres oma parditegevusi:



Kui neile ligemale hiilisin, ei jäänud see märkamatuks! Ilmselt ei ole minus ikka luuraja verd ja vette nad kiirelt kadusidki:



Siin aga kiskusid omavahel paar kuldnokka minu oma aias. Ajasid üksteist taga ja mängisid muid linnumänge. Hetke tabasin, kui üks teist ründama asus ja lendu tõusis:



Vahepeal aga näitas ennast kirju liblikas, kes end päikese kätte soojendama oli seadnud:



Kui teaks, mis selle linnu nimi on, siis ütleks. Igaljuhul on ta minu koduaias igapäevane külaline. Ja mitte vaid tema, vaid ka tema sugulased, õed ja vennadki. Peamine, miks nad mind külastavad, on purskkaev, kust saab keelekastet ja jahutust kuuma Päikese vastu. Seda ta seal parajasti tegigi:



Ja lõpetuseks, püüdsin kinni ka kõrgel Helsingi poole liikuva liinilennuki, mis paiskas oma taguotsast välja laheda tossu. Eks temagi on ju nagu lind, ainult mehaaniline:



Head linnuvaatlust, Raivo
Postita kommentaar