Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

05 mai, 2007

Kuidas linnud seda teevad?

See küsimus on mind pikalt vaevanud! Kuidas ometi linnuisa linnuema ära viljastab, enne kui linnuema munele hakkab. Nüüd õnnestus mul seda ka näha ja ma arvan, et nad just seda asja seal toimetasid.

Nimelt kured. Maal on meil kurepesa maja kõrval ja neid ma seal täna püüdma asusingi fotokasse. Algul oli pesa tühi, kuid mõne ajapärast nad sinna ilusti saabusidki.



Mõni aeg vaatasid nad siis erisuundades, nagu ei paneks üksteist tähele. Siis aga pöördus vasakpoolne (ma arvan, et see oli isaslind) püsti ja sirutas end. Pilk oli tal kuidagi seksikas, nagu oleks miskit patust mõttes:)



Küll ta vaatas igasse suunda, aga emane pipardas ja ei teind kuulmagi. Kõndis siis issi teisepoole emmet (see oli vahepeal istuma end sättind) ja hakkas teda pehmeks rääkima:



See andis tulemust! Ilmselt lubas maad ja ilmad kokku, et vaid emasele peale saaks ronida:). See ajas end püsti ja peale mõningast tiirutamist üksteise ümber võttis issi hoogu ja hüppas:



Toiming oli päris raju. Tiivad lehvisid tasakaalu hoidmiseks usinasti. Isane suutis end emasele selga istutada ja nii nad asja ära toimetasidki:



Aega võttis mõne minuti, peale mida mõlemad jälle maha rahunesid ja istusid, nagu poleks miskit juhtunud.

Tiine kass, kes oli kogu mängu minu kõrval jälginud, limpsas keelega ja pöördus minekule:



Nii need asjad käivad. Nagu inimestel, nii ka loomadel. Suveks peab uus pesakond maailma sündima, et elu edasi viia!

Tervitused, Raivo
Postita kommentaar