Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

08 veebruar, 2008

Uus kodu, väärikas koht!


Minu praegune suur teleskoop Meade LX200GPS 14" on leidnud omale väärika uue kodu.

Kuna olin ammu juba plaaninud osta omale uuema mudeli, siis tekkis küsimus, mida vana teleskoobiga teha.
Osta.ee-sse (kus olen siiani kõiki oma vidinaid just müünud - hea koht!) müüki 1 kroonise alghinnaga tundus mitte päris hea mõte. Ja just selles mõttes, et teleskoop võiks ju teenida teadushuvilisi inimesi. Noh ja mis võikski olla parim koht, kui Ahhaa keskuse alla kuuluv Tartu Tähetorn!

Sinna ma teleskoobi ka kinkisin! Loodan, et paljud inimesed saavad läbi selle vaadates tarkust ja teadmisi juurde!
Ülaloleval pildil seisabki minu vana hea teleskoop väärilise veterani, ligi 200 aastase Fraunhoferi refraktori kõrval!

Väikese ülevaate sündmusest tegi ka Postimees.

Pikka iga mõlemale teleskoobile!

Postita kommentaar