Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

15 detsember, 2008

Ettevaatust Saaremaale piletite broneerimisega!


Selline koomiline ja kahetsusväärne lugu vahepeale.

Broneerisin Saaremaal jõuludeks mineku peale omale pileti autole ja teistele pereliikmetele. Nüüd selgus, et vanem tütar läheb hoopis kohale üks päev varem, kui teised. Helistan siis Tuule Laevadesse ja uurin, kas saaks muuta olemasolevat piletit nii, et üks reisija maha võtta ja selle asemel talle päev varemaks pilet muuta.

Vastus oli tänasel internetiajastul väga üllatav!

"Kahjuks ei luba meie programm reisijatele ostetud piletit muuta, vaid autot ja väljumisaega saab muuta!"
"Heakene küll, aga makske siis raha mulle tagasi kontole ja ma ostan uue pileti teiseks päevaks." mina vastu!
"Ei, kahjuks ei ole see võimalik!" vastab tädi teisepool telefonitoru
"Kuidas ei ole? Ma olen maksnud teile pileti eest, mille tähtaeg ei ole kätte jõudnud ja mida ei ole ära kasutatud ja ma ei saa seda tühistada ega ümber muuta?"
"Jah nii see kahjuks on"
"Ehk siis, maksan kasvõi kogemata teile raha ja te ei anna seda isegi siis tagasi?"
"Ei anna jah, sest programm ei luba!"
"Kuidas see võimalik on?"
"Kahjuks on asjad nii"

No mis sa oskad kosta sellise asja kohta! Kas programm ei luba või inimesed selle programmi taga ei taha või ei viitsi? Kaldun arvama viimast!

Igaljuhul on Leedo jälle rikkam ühe tasuta kätte kukkunud raha võrra.

Oh, millal see sild juba kord tuleks?!

Postita kommentaar