Siin on minu uus pildiblogi - www.wandyarhol.com

09 detsember, 2011

Taeva puudutus



Taevas on mind tõesti puudutanud. Ja mina teda. Vastastikuse sümpaatia tulemusena sa lõpuks valmis minu raamat 'Taeva puudutus' ja on nüüdsest raamatulettidel. Tiraaz sai umbes 5000, millest 1000 raamatut läks vabamüüki ja ülejäänud jagame kaasa Imeline Teadus ja Imeline Ajalugu ajakirjade tellijatele.

Raamat sobib väga hästi jõulukingiks, (kes tahab, võin ka pühenduse lisada :). Olen sinna koondanud viimaste aastate ilusamad taevaimed ning algajate jaoks ka lihtsa õpetuse koos näidetega, kuidas taevast pildistada.

Ringvaate saates eile rääkisin ka mõned sõnad raamatust ja tutvustasin käepäraseid ja hinnasõbralikke teleskoope. Olge head, vaadake saadet siit, esimene esineja olen: http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=123446

Head lugemist:) 
Postita kommentaar